reklama

Duša človeka úplne inak a na pokračovanie

Ako som si po smrti blízkych vytvoril názor na existenciu duše človeka. Niečo pre veriacich aj neveriacich

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď mi v roku 2000 náhle zomrel 23 ročný syn , každý večer pred spaním , som si veľmi prial uvidieť ho aspoň vo sne , keď už to ináč nešlo. Nikdy sa mi to nepodarilo . O dva roky mi zomrel otec ,o ďalšie dva roky mama , ale títo už mali na to svoj vek . Ani s nimi sa mi nikdy nesnívalo , aj keď som si to veľmi prial. Žil som spolu s manželkou v rodinnom dome .Občas nás navštívili dvaja susedia .Hrávali sme spolu karty a pri tom sa aj niečo vypilo . Raz , keď čosi zlé urobili , manželka im pohrozila , že keď zomrie , príde ich preto strašiť . O nejaký čas im to zopakovala .Povedala to preto , že jeden z nich sa tak trochu bál ísť sam domov potme . Ten druhý sa nebál vôbec , lebo kedysi pomáhal otcovi v pohrebníctve obliekať mŕtvoly . Stalo sa . Manželka asi o dva roky zomrela . Často , keď som sa s nimi stretol , sme na to spomínali . Uplynulo už odvtedy 7 rokov ,ale ani jedného z nich strašiť nebola .Každý , kto poznal moju manželku , by potvrdil , že keby to čo sľúbila mohla urobiť , by určite urobila . Vtedy ma napadla myšlienka , že na ten sľub zabudla .Ona za života určite nie , iba ak jej duša po smrti . Ak existuje duša človeka , nemá svoju pamäť . A zabudol na mňa aj syn a moji rodičia .Začal som čítať rôznu literatúru o duši , alebo aj duchu , človeka . Stretol som sa však len s názormi že duša neexistuje vôbec (neveriaci) ,alebo keď existuje (veriaci) , tak ona je tá , ktorá dáva človeku život a učí ho žiť . Prečo na túto myšlienku že duša nemá pamäť neprišiel už niekto skôr ? Možno aj prišiel , ale bál sa ju vysloviť alebo napísať , lebo by sa proti nemu postavili všetci , veriaci aj neveriaci A kedysi by ho aj upálili . A čo dnes?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V ďalšom pokračovaní o pár dní sa pokúsim vás presvedčiť , že pravdu mám ja. 

Daniel Rudič

Daniel Rudič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek , ktorého smrť najbližších priviedla k vytvoreniu vlastného názoru na zmysel života človeka a na existenciu duše človeka. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu